środa, 23 kwietnia 2014

kolejne kocyki i wyzwanie

Udało się dziś w końcu zrobić wpis. A będzie o kocykach jakie ostatnio udało mi się zrobić.  Z realizacją pierwszego kocyka chwilkę mi zeszło. Patrycja napisała do mnie, że bardzo by chciała kocyk dla Hani i musi być cały zielony albo fioletowy, a że miałam tylko kilka wzorów to niestety kocyka zrobić się nie dało. Jak już w końcu udało mi się zakupić odpowiednie kolory to okazało się, że fioletowy kocyk jest za blady, a zielony  za intensywny i w końcu Patrycja zdecydowała się na pomieszanie kolorów i nawet przesłała mi projekt jak je ułożyć :-). Dodatkowo do kocyka miały być 3 słonie, ale w między czasie opublikowane żyrafki skradły serce Patrycji i pozostało na niej.










Kolejne kocyki powstały na wzór moich wcześniejszych projektów, ponieważ nie robię  takich samych kocyków, chcę żeby każdy maluszek miał coś swojego wyjątkowego :-).

- dla Filipka miał być niebieski 




                                                                - kocyk dla Jasia




- kocyk dla Natalki 

                                     
                                                                         

I jeszcze kocyk dla Karolinki. Madzia do mnie zadzwoniła i mówi Marzena na początek będzie kotek, a jak już go uszyjesz to pomyślimy o kocyku. I z tych przemyśleń wyszedł taki oto zestaw.









                                         Tutaj prawie je wszystkie razem przed wysłaniem










Jestem wyjątkowo dumna z tych kocyków, ponieważ odbiorcy są bardzo zadowoleni także to mnie cieszy najbardziej.  Kocyki  zgłaszam do wyzwania kwietniowego patchwork w  szufladzie 


a oto kocyk, który zgłaszam do wyzwania:



oraz na wyzwanie " dla najmłodszych" organizowaną przez  kamyk  w szufladzie. Na to wyzwanie miałam w planach uszyć autka zawieszki na ścianę ale niestety nie uda mi się tego zrobić. Pomyślałam, że takie zestawy dla maluszków będą idealne. 



pozdrawiam M.

46 komentarzy:

  1. Jak zawsze śliczne kocyki. Trzymam mocno kciuki za wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Twoje kocyki,komplety są tak słodkie,że napatrzeć się nie mogę;)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda! Takie delikatne kolory bardzo mi sie podobaja, swietna robota ! Dodaje bloga do ulubionych wiec bede zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, Maszko ja z rewizytą...jak tu kolorowo pięknie szyjesz, ja niestety nie umiem, ale ...nie wszystko jest do ogarnięcia:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byłam u Ciebie i twoje rzeczy są piękne :-).

      Usuń
  5. Śliczności!:) a kotki i żyrafki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kocyki są cudne! Każdy inny i każdy wyjątkowy :) przepiękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyki naprawdę śliczne i zwierzątka też a ta sówka na końcu po prostu bomba:)) Strasznie lubię oglądać wszystkie Twoje prace są super:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu strasznie mi miło, że lubisz je oglądać :-).

      Usuń
  8. Śliczne słodziaki!! Kolory piekne... i trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te kompelciki "maskotek" z kocykami!!! i ile wzorów!! super:):) Powodzonka w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pierwszy raz u ciebie, piękne rzeczy robisz, idę zajrzeć w starsze posty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy tworzysz :) Prawdziwe dzieła sztuki!
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maszka, ta moja sowa, to przy Twojej wróbelek ;) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Fioleczku. Mi się tam twoja podoba i wróbelka nie przypomina ;-). pozdrawiam

      Usuń
  13. Wspaniałe. Super jest patrzeć jak się rozwijasz, bo tworzysz coraz piękniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenko kocyki są po prześliczne!!!!! Jesteś skromnym geniuszem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocyki są po prostu cudowne!
    Do wyzwania, zgodnie z regulaminem, możemy przyjąć tylko jedną pracę.
    Proszę więc zdecydować, który to będzie kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku przepraszam. Tak to jest robić na szybko. Pozdrawiam.

      Kocyk już dodaję :-)

      Usuń
  16. Bardzo ładne kocyki! Gratuluję talentu:) Dziękuję za udział w wyzwaniu szuflady. Pozdrawiam! Kamyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-). Również pozdrawiam

      Usuń
  17. You've made some good points there. I looked on the net for more information about the
    issue and found most people will go along with your views on this website.


    Also visit my homepage :: דרושים - http://jobnews.co.il -

    OdpowiedzUsuń
  18. kocyk dla Natalki jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje zestawienia kolorów :) Super!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy tworzysz gratuluję wyobraźni, a za nominację serdecznie dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne, aż człowiek ma ochotę je dotknąć i przytulić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dzięki takie komentarze cieszą :-). Mnie najbardziej cieszy jak słyszę, że dzieciaki nie chcą się z kocykiem rozstać :-).

      Usuń
  22. Zestawy cudne! Wcale się nie dziwię, że koleżance Patrycji przypadła do gustu żyrafka, są urocze :)
    Kocyk dla Jasia ma fantastyczne kolory :)
    Musisz być mocno zapracowana, tyle tworzysz, jestem pełna podziwu!
    Powodzenia w wyzwaniach Marzenko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne są wszystkie zestawy i takie przytulaśne! Jestem pewna, że dzieci będą zachwycone!
    Pozdrawiam :)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Same wspaniałości pokazujesz na blogu! :) Kocyki są cudne! Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.