czwartek, 3 kwietnia 2014

gadżety do włosów

Czy zdarzyło się Wam szukać spinki lub gumki do włosów? Mimo że dopiero zakupiłyście nowy  zestaw 20 sztuk ;-), a do tego co wieczór odkładacie na miejsce. Oj mi się zdarzyło ;-). Zastanawiam się co się z nimi dzieje  i kto je gubi? No bo przecież nie ja ;-), coś mi się zdaje, że to małe chochliki. Na szczęście przygotowałam się na ich psikusy i zrobiłam i spineczki i gumeczki dla moich dziewczynek. Także mam nadzieję, że tak szybko nie znikną tym razem.














dobrej nocki

22 komentarze:

  1. no piękne, ale u mnie ten nr chyba nie przejdzie, Zuza gubi i swoje i moje:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-.póki co cały komplet jeszcze jest :-).

      Usuń
  2. kurczę, no ja tak właśnie mam! i naprawdę zawsze odkładam na miejsce:D zgodnie z postanowieniem z resztą, ale one chyba żyją własnym życiem:D
    Piękne te spineczki, i gumeczki też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anua czyli nie tylko ja tak mam ;-). ufff

      Usuń
  3. Mi nie ma kto podkradać a tez giną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zapraszam Cię na moje candy http://decoupajage.blogspot.com/

      Usuń
    2. dzięki z miłą chęcią udział wezmę.

      Usuń
  4. Tak gumek zawsze mi brakuje. Te są śliczne! Wszystkie! Kokardki wszystkie są na prawde cudowne :) w sam raz na wiosne i lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby tylko wytrwały do lata ;-). dzięki wielkie

      Usuń
  5. WOW! Konkretny zestawik wydziergałaś ;-) Te czarno-białe są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę ich więcej zrobić, bomie też siępodobają.

      Usuń
  6. Chyba nie ma na to rady - złośliwość rzeczy martwych! Już sobie wyobrażam jak Twoje dziewczyny w nich pięknie wyglądają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te spineczki, gumeczki, a najładniejsze są w kropeczki:)) (no to sobie porymowałam). Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dzięki to co może jakiś wierszyk ?

      Usuń
  8. Ale śliczne ozdoby Ci wyszły! Ja bym się nie zdziwiła gdyby teraz jeszcze więcej ich ginęło. Takie cudeńka córki będą podkradały by zabawkom zakładać albo same na głowach po kilkanaście sobie poprzypinają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu na szczęście jeszcze na to nie wpadły ;-). Dzięki

      Usuń
  9. gumeczki i spineczki są słodziutkie :)))) cudne wszystkie, ale serce moje skradły czarno-białe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ozdoby :) Szczególnie kompleciek opaski ispineczki z różowymi kwiatkami :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.