piątek, 11 kwietnia 2014

Dziś zbiorowo pokażę, co udało mi się ostatnio zrobić. Z góry przepraszam, że ten post będzie troszkę bez ładu i składu, bo będzie o poduchach, literkach i czapach ;-).

Już pokazywałam roztańczoną Angelinę, ale muszę zamieścić te które niedawno powstały :-). Jedna dla Oleńki, a druga dla Polci mojej (bo ileż dzieciątko może prosić o "gelinę" ;-)), także w końcu się udało i poduchy są. 




      



     - w między czasie powstało kilka patchworkowych poduch i  autek  i mam nadzieję, że się spodobają :-)
(wiem, że te zdjęcia nie oddają naturalnego wyglądu, ale jak się po nocach szyje, to i efekty takie a nie inne).



- poduchy już  na miejscu, ale sama nie miałam kiedy im pstryknąć foto. 









                          A teraz literki dla Mikołajka. Pierwszy raz zrobiłam wszystkie z tego samego                                                    materiału i maja urok :-)  prawda?  Bynajmniej mam taką nadzieję ;-).
       Miały być prezentem na chrzest  także, uszyłam  woreczek z organzy, żeby się ładnie prezentował. 







                   
                                    A dla siostrzyczki Mikołaja  żyrafka i zgodnie z prośbą z imieniem Lenki.
                                                                     


A teraz czapy ;-) z rozbiegu uszyłam  jeszcze kilka dodatkowych, bo jakoś chłodno na zewnątrz ;-)







  


i tak jak obiecywałam jest wersja dla chłopca ;-) 






                     Zmykam już. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i dziękuję za to , że jesteście :-).

          Ps. Dla miłośników tapeffiti Tchibo ma teraz -30% za 10 sztuk. Bardzo jestem z nich zadowolona i                                                      jeden z zestawów wygląda właśnie tak :-).







20 komentarzy:

  1. Gratuluję,prace śliczne,jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty chyba śpisz z maszyną do szycia :) Super. Bardzo podoba mi się pomysł, żeby literki dać w prezencie na chrzest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Maszyna nie ma dla Ciebie tajemnic. Jesteś bardzo, ale to bardzo pracowita, podziwiam i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Działasz jak jakaś mała fabryka! Śliczne rzeczy tworzysz i to w takich ilościach... Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem pod ogromnym wrażeniem twoich prac, uwielbiam je oglądać, wszystko mi się bardzo podoba, poduchy, czapeczki a literki w szczególności bo mój synek też ma na imię Mikołaj:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności:) Wszystko jest genialne, poduchy, literki:) a czapy obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te Twoje prace! Literki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne poduszki...super pomysł na poduszkę w kszałcie auta!!:) Czapeczke urocze!!:) Literki i żyrafka też super:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. I to wszystko tworzysz będąc jednocześnie mamą na pełen etat! I to dwóch dziewczyn! Niesamowite! Agnieszka K. ma rację - Ty chyba śpisz z maszyną do szycia ;) Bardzo lubię tu zaglądać i nie znalazłam jeszcze niczego co by mi się nie spodobało. Może jakiś biznes załóż? W połączeniu z pasją szycia powinien wypalić.
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko przepiękne, ale ja jestem wierna swojej pierwszej miłości, kiedy pierwszy raz tu zajrzałam zakochałam się w żyrafkach i tak mi zostało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduchy są świetne :) wszystko z resztą jest piękne i takie dopracowane. No i w końcu są czapy dla chłopców. Tak sobie myślę o czapce dla chłopca i ja swojego bym ubrała w szarą ale taką dłuższą :) trochę zwisającą do tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się napracowałaś. Piękne to wszystko i czapeczki w wersji dla chłopców wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o mamo ale z ciebie pracuś:) no własnie śpisz z maszyną czy wogle nie śpisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prawdziwa manufaktura:) podziwiam i dopinguję:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w żyrafce :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne literki- jako prezent strzał w dziesiątkę - zrobiły furorę! Lenka to kolejne dziecko zakochane w Twojej żyrafce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenko, jesteś niesamowita!
    Musisz być super zorganizowana, masz czas na tworzenie takich cudów. Podziwiam Cię moja Droga...wyjątkowa z Ciebie kobieta :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, no i oczywiście wszystko piękne :) Zastanawiam się co to za piękność na zdjęciu 5 i 7? :>
    Angelina, patchworki, żyrafka, samochodzik jak zawsze wyszły wspaniale!
    Ogromnie podoba mi się czapeczka z uszami, wygląda uroczo :)
    A literki wyglądają naprawdę dobrze i w 'monowzorze' ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ ty dziewczyno jesteś twórcza, no żyrafka faktycznie jest tu królową, ale i Angelinowe poduchy bardzo mi się podobają, dzieciaki muszą cię uwielbiać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana rozkręcasz się widzę, tutaj same cudowności:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.