wtorek, 8 kwietnia 2014

Czapa

Ostatnio zadzwoniła do mnie koleżanka i pyta czy mam kominy dla chłopców ;-). Niestety jeszcze takich nie uszyłam (ale materiały już mam także na dniach powstanie takie dla chłopca). I tak sobie rozmawiałyśmy i nagle powiedziała, a wiesz może ja bym jeszcze chciała do tego komina czapkę. No i od razu stwierdziłam, że to bardzo dobra myśl, ale muszę pomyśleć.
Pomysł w głowie powstał i tak szukałam weny na realizację. A że nie szyłam nigdy czapki, postanowiłam użyć rzeczy w których nie chodzę. Przy okazji stałam się  eko ;-), ale bardziej chciałam użyć materiału, którego nie będzie mi żal ;-) jak mi nie wyjdzie.
Czapka miała być dwustronna, wykrój wzięłam z czapki, którą aktualnie noszą moje dziewczyny.  Wycięłam 4 kawałki i z rozpędu tak je zszyłam zszyłam, że niestety ale dwustronna ona nie była :-(, tylko połowa była w grochy, a druga szara. No cóż musiałam wszystko spruć ( jak ja nie lubię pruć wrrr). no i tym razem uszyłam czapę w grochy i czapkę szarą. Następnie jedną włożyłam w drugą i przeszyłam przez środek. Odwróciłam na prawą stronę no i udało się :-) wyszła czapka. Nie byłabym sobą jakbym nie dodała ozdobnika w postaci kokardki  na koniec. I wiecie co jestem z siebie dumna ;-), a dodatkowo dlatego, że czapki z recyklingu są w jednym egzemplarzu :-). I jak myślicie mogę teraz  szyć z nowych materiałów ?



                     -
                      - to była sukienka,ale nie pomyślałam żeby zrobić zdjęcie jak była jeszcze cała ;-)


- to bluzeczka, która tylko czekała, żeby coś z niej zrobić 


                                                     -  i efekty mojej pracy. Czapa nr 1.



                                                                      - czapa nr 2,
                        jak się ma dwie córy to wszystko trzeba robić w dwóch egzemplarzach  ;-)


                                            A tak się prezentują na głowie. Chyba nie jest źle ?


.

                                                            Miłego dnia  życzę wszystkim .

29 komentarzy:

  1. Genialny pomysł i wykonanie. Aż dziw bierze ,że to Twój pierwszy raz w szyciu czapek. Gratulacje , bo naprawdę wyszło pięknie. W takim razie skoro ten szlak został przetarty .... czekamy na więcej modowych inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne czapusie :) modeleczki przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  4. czapy są rewelacyjne :) a córeczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bomba jak dla mnie. co ja bym dała za taki fach w ręku. kupę tego człowiek wywala a tak by coś zawsze mógł przerobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te czapy są cudowne:-) kolejna rzecz która muszę zamówić hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martu nie ma problemu. Tylko rozmiar tzn. obwód głowy potrzebuję :-).

      Usuń
  7. Zuzia to śliczna dziewczynka, bardzo ładnie Jej w obydwu :) Myślę, że spokojnie możesz zacząć masową produkcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne! pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne. I jakie gustowne, nie przesadzone, tylko w sam raz. Ale dla Chłopca, to troszeczkę inna wersja będzie?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak już jest dla chłopca z uszkami ;-). W najbliższym czasie postaram się zamieścić :-).

      Usuń
  10. Świetne te czapeczki, a i modelka prezentuje się bardzo elegancko i gustownie w obydwu. Sama bym taką założyła:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak patrzę na te twoje cudeńka, to zaczynam myśleć o przyszłych o wnukach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. czapki wyszły super!! do tego stopnia mi się podobają, że chyba uszyję podobną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko nie ma problemu możesz szyć.

      Usuń
  13. Marzenko zapraszam po wyróżnienie http://blog.decorre.pl/other/pyzule-i-kolejne-wyroznienia/ a czapy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko dzięki za wyróżnienie. Postaram się na dniach jakoś odpowiedzieć.

      Usuń
  14. Wow! Czapki są świetne! Na prawdę eksta!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.