wtorek, 15 kwietnia 2014

ale jaja ...

 Witajcie po chwilowej nieobecności, ale nadmiar pewnych obowiązków odciąga mnie od bloga jak  tylko może ;-). Ale dziś postanowiłam nadrobić chociaż wpis i pokazać jakie ozdoby zrobiłam na święta ;-).
Jak co roku robię jaja z muliny na balonie, ale jak zobaczycie nie wszystkie będą wyglądać jak jaja ;-). A reszte ozdób zrobiłam dla moich dziewczynek, a raczej ich ulubieńców, czyli króliczki i kaczuszki :-). Uszyte są na szybko także do najpiękniejszych nie należą zresztą oceńcie sami :-).














A na koniec całusek od moich króliczków :-)


                       
                                                                  Pozdrawiam Maszka

16 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne :) kaczuchy na patyczkach rewelacyjne a Twoje króliczki urocze całusek zabieram ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurki bardzo mi się podobają i króliczki i kaczuszki - wszystko wspaniałe i takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no takich jajek to ja jeszcze nie widzialam:) ciągle ktos mnie zaskakuje ile mozliwosci na świąteczne dekoracje:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te jajeczka są świetne! Chyba zrobię podobne :)
    Cudne ozdoby robisz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczki są super i te małe i ciutek większe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te jajka, zawsze miałam ochotę spróbować. Świetny pomysł też na skrzydełka dla ptaszków :) girlandy super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie Marzenko są piękne! Jak zawsze zrobiłaś wspaniałe 'twory' :)
    Od długiego czasu rozglądam się za małymi balonami do tego typu ozdób i kurka, nigdzie nie mogę w Gdyni znaleźć...
    Dziewczynki wyglądają cudnie! Buziaki dla Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajka, jak to jajka są troszkę różnych kształtów, za to wyglądają naturalnie. A zajączki, kaczuszki są piękne, chciałabym umieć tak na szybko zrobić. Masz Kobieto talent i dobrze że go pokazujesz. Ale pomyśl może jeszcze gdzieś szerzej go wyeksponować. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje! Te zrobione własnoręcznie dają największą frajdę... i króliczki jakie kolorowe - te żywe oczywiście :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczka rewelacja, wyglądają świetnie i inne dekoracje też bardzo ładne:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te Twoje dekoracje :) cieszę się , że do mnie zajrzałaś bo teraz mogę podziwiać Twoje dzieła ! na prawdę cudne :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Same piękności :)))
    gorąco pozdrawiam pa :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za te miłe słowa o moich dekoracjach :-). To miłe że się Wam podobają :-). Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaja z muliny bardzo pomysłowe,a tego niebieskiego jestem wielką fanką:)) to niesamowite, że tak wiele różnych pomysłów drzemie wśród blogujących Dziewczyn...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.