sobota, 8 marca 2014

wyzwanie KOT



Bedąc na blogu dziewczyn z Addicted to crafts zobaczyłam  KOT wyzwanie przejrzałam wszystkie zgłoszone prace i stwierdziłam, że chyba nie dam rady uszyć kota. Jednak to wyzwanie nie dawało mi spokoju i  po nocach nie spałam ;-). Zaczęłam rysować projekty, a następnie wyszywać, zszywać, wypychać. I tak powstały dwa kotki. Nie są nawet w połowie tak piękne jak te wszystkie projekty zgłoszone do konkursu, ale pomyślałam, że skoro coś mi się udało uszyć coś co przypomina kota ;-)  to jednak wstawię zdjęcia . Są w dwóch wersjach jedna ze wstążeczkami u szyi, a druga z kokardkami. I sama nie wiem, która wersja podoba mi się bardziej. Może pomożecie w wyborze?

A oto kotki dwa - kolorowe ,kolorowe obydwa .










                                                            Dobrej nocki życzę i dziękuję za odwiedziny.

23 komentarze:

  1. Obie wersje fajne.Pierwsza na prezent,druga na Ślub:) Myślę,że brak snu się opłacił.Teraz się wyśpij,a obudzisz się na podium:) Trzymamy kciuki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie Każda wersja jest ok
    I nawet mąż sie nie gniewa jak widzi efekty pracy
    Opłacało się siedzieć w nocy ;*
    Buziaki ;*
    Poprzedni usunąłem bo wyslal mi sie z twojego konta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałabym problem z wyborem - w obydwu wersjach są fajne i takie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne są!:) i taakie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, jakie kolory oczopipne mają ;) Obydwie wersje są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje słodkie na 100%, kotki z małymi kokardkami - dodatkowa słodycz +25% :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardziej urzekły z kokardkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda istne słodziaki, ale słabość mam do tych z kokardkami:)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale neonowe kolorki:) Świetne kociaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Wam wszystkim i z osobna dziękuję za komentarze :-). Jak mam być szczera to mi z kokardkami i mi się bardziej podobają :-). Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudaśne te kotki:-) obydwie wersje super ale jakbym zamawiala dla Juli to z kokardką:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokardki zdecydowanie :) Nie da się rozdzielić kotków - dobrana para i razem wyglądają cudnie!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak zdaje, że razem są idealne :-). dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  13. Koty są odjazdowe i bardzo na czasie - neonowe kolory ponoć teraz wracają do łask :D Trzymam kciuki!
    PS.: A mnie się właśnie te w wersji ze wstążeczkami bardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. neonowe :-) widzę, że ten kolor przyciąga :-).

      Usuń
  14. Świetne kotki, głosuję na wersję z kokardkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Milutkie :) Śliczne kolory,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-). ja również podrawiam i cieszę się, że kotki się podobają :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.