niedziela, 23 marca 2014

spotkanie

Pisałam już, że mam spotkanie z moją psiapsiółką. Oj ależ to było spotkanie  krótkie niestety, ale intensywne. Próbowałyśmy nadrobić ostatnie 4 lata, choć ciężko było w tak krótkim czasie. Łzy wzruszenia się pojawiły bo znamy się prawie  całe życie, aż 31 lat i mamy kawał przeszłości i wspomnień za sobą .
Dzieciaki się wyganiały i wybawiły , szalały ze sobą, przytulanki były, a nawet całuski (moje dziewczyny strasznie całuśne są ;-), ale żeby nie było ktoś im musi spasić, byle gdzie całusów nie rozdają ;-)) i wiecie co jest wspaniałe, że w takim wieku nie ma bariery językowej.
Wieczór był cudny i jak napisałam krótki, ale warto dla takich chwil żyć. Elcia dziękuję za wszystko. 

Dziś pokaże co przygotowałam dla Little Lu bo wczoraj skończył  3 latka. I jeszcze raz cudaku sto lat dla Ciebie(jesteś cudowny)









Na dziś koniec. Po intensywnych podróżach czas się wyspać. Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Śliczny! Mały Lucjan pewnie był z kocyka zadowolony :)
    Kurczę, 31 lat to szmat czasu xD Ja, z moją psiapsiółą znamy się od 2003, misłyśmy wtedy po 13 lat, i to wydaje mi się długo ;) Przy Waszych 31 to niewiele...
    Co za zbieżność, my byłyśmy dziś na urodzinach Emilki kolegi - Łukaszka, który wczoraj kończył dwa latka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu. Nie ważne ile lat ważne, że wszystko trwa. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Aha:)To już wiadomo wszystko w temacie spotkań:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka znajomość to rzeczywiście coś wyjątkowego, gratuluję. A prezenty naprawdę śliczne, mały solenizant na pewno był zadowolony. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasi rodzice się przyjaźnili i my to kontynuujemy :-). Pozdrawiam również

      Usuń
  4. Piekne rzeczy przygotowałaś. Ja ostatnio 5 godzin spedziłam na rozmowie przez skypa z przyjaciółką z którą nie widziałam się prawie od dwóch lat. Najlepsze chyba w takich sytuacjach jest to, że zawsze masz o czym rozmawiać i nawet nie czujesz, ze mineło już tyle lat....tak jakbyś widziała ją wczoraj.
    Przyjemnego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak nawet nie czuć tego, że czas minął :-). Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Masz rację, warto żyć dla takich chwil... prezenciki super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu. Pozdrawiam również

      Usuń
  6. Małe autko jest boskie! chyba odgapię pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.