czwartek, 20 marca 2014

serca

Ja dziś znów na chwilkę, ale jutro będę się widziała z moja psiapsiółką i jej rodzinką i już doczekać się nie mogę :-). I szykuję wszystko na tip top ostatnio się widziałyśmy 4 lata temu i przez ten czas dużo się zmieniło, bo na świecie pojawiła się po kolei  Zuza, jej syncio Lucian i moja Polunia. I jutro się zobaczymy wszyscy razem i nie mogę się doczekać. Pewnie nie będzie mnie tu kilka dni, ale nie będę miała jak zajrzeć.
A tymczasem przygotowałam dla mamusi serduszka, a prezencik dla maluszka pokaże jak już go dostanie coby mamusia wcześniej tutaj go nie dojrzała ;-).









                                       a tak serduszka ozdabiają klamki w moim mieszkanku :-)




    Ja dziś jeszcze chciałam przypomnieć się o konkursie, a raczej wyzwaniu w którym wzięłam udział. KOT  WYZWANIE organizowane przez Addicted to crafts. Można głosować do 25.03 liczę na Wasze głosy jeśli                         moje koteczki są tego warte :-). Nie trzeba się logować ani rejestrować.
                                          A głosować można na tutaj KOTKI .
                                  A oto one  czyż  z tych kotków nie jest dobrana para ;-)


                                               




                                                                  pozdrawiam serdecznie 

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie serducha ♥ Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serca świetne! Miła ozdoba zwykłych klamek :) Oj, też bym się nie mogła doczekać...
    Na te dwa kolorowe śmieszki już głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, choć nie liczę na wygraną. Bo tam jest tyle cudnych kotów, że hoho

      Usuń
  3. Mam jedno podobne! Uszylam kiedys ;) piekne sa! Juz głosuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? dzięki i jeszcze raz dzięki.

      Usuń
  4. Piękne! Moje zawsze jakieś kanciate wychodzą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam bardzo dziękuję. Myślę, że wykrój i kwestia wprawy pomogą. Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.