poniedziałek, 24 marca 2014

konkurs

Witam
kilka dni temu wchodząc na bloga hand made zobaczyłam konkurs na najlepszy nowy blog hand made. Przepatrzyłam kilka blogów, które zostały zgłoszone i tak o tym wszystkim myślałam, że i ja postanowiłam się zgłosić ;-). Nie robię tak pięknych rzeczy i  moje pisanie do najciekawszych nie należy, ale fajnie jest pokazać coś co się robi. Nie będzie to nowa praca, nie wiedziałam co zgłosić jaką najlepszą moją prace, ale mam słabość do moich  żyrafek, także je postanowiłam zgłosić do konkursu. Zamieściłam kilka z nich, bo ciężko było zdecydować. A na koniec w zestawie z kocykami. Zapraszam


















                                                              Miłego oglądania :-)

47 komentarzy:

  1. trudno wybrać swoją najlepszą pracę, też miałam z tym problem, żyrafki są ekstra, powodzenia w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. pozdrawiam i powodzenia :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie zabawki ale talentu do ich wykonania posiadam zero :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne żyrafy. Są cudowne,a te niebieskie w kropki po prostu rewelacja. Masz piękne rzeczy na swoim blogu, chciałam się zapisać na obserwatora, ale coś mnie nie wpuszcza, to spróbuję później

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. Jest jakiś problem z dodawaniem ja też nie mogę się dodać do innych blogów :-(

      Usuń
  4. Właśnie, że robisz piękne rzeczy!!! Myślę, że bardzo dobrze wybrałaś! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!!
    Pozdrawiam konkurencje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) i również pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczne żyrafki. A zestaw, jako prezent - niepowtarzalny. Pozdrawiam serdecznie. Będę zaglądać częściej, chociaż szycie nie jest moją mocną stroną. Ale guziki przyszyć umiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam. Masz inne zdolności :-) pozdrawiam

      Usuń
  7. Żartujesz? Śliczne są te Twoje prace. Dobrze, że się zgłosiłaś do konkursu. Żyrafy i autka są fantastyczne. Dzięki za odwiedziny.

    pozdrawiam,
    Joanna z Lovearti Studio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za te miłe słowa :-). Pozdrawiam

      Usuń
  8. Czyli jednak żyrafki :) Bardzo dobry wybór, szczególnie w zestawie z kocykiem :))) Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak żyrafki. Te zdjęcia z kocykami dodałam przez Ciebie ;-). dzięki

      Usuń
  9. Twoje prace są bardzo urocze i przyciągają oko! Tym bardziej nie ma się czego obawiać i trzeba śmiało stawać w konkursowe szeregi!
    Nie jeden maluszek by wyprzytulał te cudne żyrafki!
    Pozdrawiam :-)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Madziu. A wiesz, że jak dostaje foto jak żyrafka stoi w dziecięcym łóżeczku, a jak dodatkowo słyszę, że bez niej nie uśnie ahh łapie za serducho.

      Usuń
  10. Powodzenia życzę! Wszystkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te żyrafki a z kocykami w komplecie jeszcze ładniejsze, ten komplet dla Jagódki super (jak dobrze przeczytałam). Trzymam kciuki za wygraną w konkursie:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. Tak tak Jagódka- będzie jeszcze jeden ;-) kocyk jak tylko dotrze do nowej właścicielki :-). pozdrawiam

      Usuń
  12. Przeurocze te żyrafki! Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te żyrafki a do tego kocyk i powstał piękny prezent dla maluszka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo. Byłam u Ciebie i jest ślicznie. Będę zaglądać.

      Usuń
  14. Bardzo fajny pomysł, piękne wykonanie i kolory:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie, że zgłosiłaś akurat żyrafki. One są naprawdę słodkie. Trzymam moooooooocno kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne - takie kolorowe - osobiście bardzo lubię żyrafy, bo są bardzo ciekawskie, mają duże oczy i przeogromne rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj Kochana, w nosa wirtualnie Ci mogę jedynie prztyczek sprzedać! Jak to nie robisz tak ładnych rzeczy?
    Uwielbiam Twój gust, pisałam Ci to nie raz!
    Masz wyczucie koloru i robisz rzeczy wysmakowane.
    Jest kolorowo, dziecięco i pięknie!
    Nigdy nie widziałam u Ciebie nic brzydkiego ani przekombinowanego.

    Jutro głosowanie, nie muszę pisać na kogo swój głos oddam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko to bardzo miłe. Dzięki wielkie

      Usuń
  18. hehehe.. podobnie miałam widząc ten konkurs ;)
    ale muszę Ci powiedzieć, że cudne są te żyrafki, cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie. Twoje Aniołki również.

      Usuń
  19. Normalnie żyrafki wymiatają ,są cudne:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorowe żyrafki bardzo mi się podobają :) mój faworyt to ta zielona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te twoje żyrafki,pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodkie żyrafki, cudne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne :)
    GRATULACJE ! :))
    Pozdrawiam. Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Są śliczne i dobrze , że ofociłaś ich tak dużo bo trudno by było wybrac tą jedyną kiedy wszystkie to pięknisie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Stara żopa ze mnie, ale musze przyznać, że uwielbiam takie pluszaki. No co zrobić... każdy ma w sobie dziecko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.