piątek, 28 marca 2014

kolejne wyzwanie

Słoneczko za oknem świeci, dziewczynki śpią, także jest czas na kolejny wpis. Ostatnio odwiedziłam bardzo dużo blogów i tam ciągle przewijały się motyle :-). Postanowiłam to sprawdzić i jak się okazuje jest nowe wyzwanie w szufladzie. A jakoś polubiłam wyzwania to cóż trzeba się sprawdzić ;-). Uszyłam motylkową żyrafkę i już zdobi łóżeczko Zuzki. Wczoraj robiłam zdjęcia do wyzwania i  żyrafkę zostawiałam na łóżeczku Poli. Dziś wchodzę do pokoju a Zuza w jej łóżeczku, pomyślałam cóż ten bączek tam robi, a ona do mnie - "zamieniłam się z Polą za żyrafki". I jak się okazuje Zuzka oddała swoją żyrafkę w grochy a wzięła sobie w motyle oj to moje kochane dziecko. 

                                     





także zgłaszam ją do wyzwania w szufladzie ;-) 



pozdrawiam Was wszystkie i zmykam do wyszywania.

28 komentarzy:

  1. Jest urocza! Do przytulania, ściskania i całowania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze i kolorowe są te Twoje przytulanki - wyszywanki:) Jak w okolicy pojawi się jakiś maluszek to się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyrafka naprawdę urocza w sam raz dla małych dziewczynek. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu na szczęście chłopcy też je lubią ;-). Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne, śliczne, urocze. Życzę powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynkom na pewno śnią się same piękne sny w towarzystwie takiej uroczej żyrafki! Sama bym taką poprzytulała, cudna jest! :-)
    Pozdrawiam :-)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie po wyróżnienie dla Twojego bloga:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No żyrafka jest po prostu przesympatyczna!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne poprostu :-) Jestem zakochana w tych żyrafkach :-)
    Jak się nie pogniewasz to zostanę u Ciebie na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się :-). Ależ miło się czyta, że nie tylko dzieci kochają moje żyrafki :-).

      Usuń
  9. Pomysł na żyrafy jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. jejku jak mnie to cieszy :-). Dzięki

      Usuń
  11. Piękny materiał! Bardzo dodaje uroku tej żyrafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zuzia jest urocza :) Żyrafka też ;)
    Rozkręcasz się Marzenko, coraz więcej się tu na blogu dzieje. Przy tak ograniczonym czasie aż nie nadążam ze wszystkimi wpisami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna i w taki delikatnych kolorach , że nie można przejśc obojętnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Martuś. A to cieszy jak ktoś obojetnie przejść nie może :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.