czwartek, 27 marca 2014

ubranko na kubek

     Ja dziś przywitam się z nad kubka ciepłej i pachnącej kawy :-), choć dzisiejsza noc była długa bo obie królewny obudziły się przed siódmą. Czasem się zdarza, że nas tak rozpieszczają, ale na tygodniu to nie jest wskazane ;-), bo potem wszystko w biegu, że takie rarytasy w weekend się nie trafiają.  Moje dziewczyny się właśnie ganiają, także wykorzystuję chwilę.
     Dziś o kubku, bo uszyłam sobie pokrowiec na niego. Widziałam, już kilka pięknych zrobionych na szydełku choćby u Sviloprejki( ale mój nie jest taki piękny). W każdym razie ja i szydełko to nie ta bajka ( co najwyżej umiem zrobić kwiatuszka ;-)). Uszyłam na szybko mój, więc idealny nie jest, ale jak mam bardzo gorącą herbatę, to nie parzy w ręce. Mój mąż stwierdził, że mało praktyczne, bo jak myć kubek. Ba i o tym pomyślałam ;-), jest na guziczek szybko się zdejmuje i zakłada i jak pokazałam mój to rozwiązanie to stwierdził - " super pomysł ". Noż Ci praktyczni mężczyźni hehe






                  Pozdrawiam wszystkich serdecznie. I witam nowych obserwatorów :-) i dziękuję za wszystkie  komentarze.

19 komentarzy:

  1. Świetna ozdoba kubka - pewnie kawa w takim pokrowcu smakuje o niebo lepiej :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I Tobie też, ale już jutro z rana bo obawiam się, że nie uśniesz jak teraz wypijesz ;-).

      Usuń
  3. Śliczny pokrowiec. Myślę że kawa z takiego kubka lepiej smakuje.
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda! Jak ja lubię takie miłe dodatki do rzeczy codziennego użytku. Kawa z rana w takim kubasie i od razu dzień staje się lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Latte z rana z takiego kubka i dzień nie może być zły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką ochotą przyłączyłabym się do porannej kawusi z takiego kubeczka, wygląda rewelacyjnie:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. To jutro rano kawusię robię i dla Ciebie :-). Pozdrawiam

      Usuń
  7. Boski! Ja nawet kwiatuszka na szydełku nie zrobię :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu nie wierzę. Ty takie cuda robisz :-). Buzka

      Usuń
  8. Piękny jest i już. A jak już mąż docenił to ..... extra.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ma szczęście, że docenił ;-). Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawa w takim "ubranym" kubeczku zawsze smakuje lepiej :-) A co do męskiej praktyczności, to mój K. za każdym razem pyta, "a do czego to będziesz używała" albo "komu to dasz". W głowie mu się nie mieści, że można coś uszyć czy wyszydełkować bez przeznaczenia ;-)
    A Twoje ubranko na kubeczek jest takie delikatne, a ten guziczek uroczy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) cieszę się , że do mnie zajrzałaś i bierzesz udział w candy :) Kubeczek naprawdę cudny ! Pozdrawiam - też Maszka ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny też taki muszę zrobić :) piękny guziczek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.