czwartek, 27 lutego 2014

żyrafki w grochy

Będąc dziś na blogu   mam wenę zobaczyłam super parasolkę w grochy. Czytając posta dowiedziałam się, że na blogu  we grochy  jest wyzwanie foto. Pomyślałam, a może i ja w końcu wezmę w czymś udział ;-) i nie myśląc długo (bo jakbym zaczęła się zastanawiać jakiej rzeczy zrobić foto to by mi dnia nie starczyło, bo u mnie wszystko w grochy ;-) wzięłam żyrafki Poli i Zuzki. A dlatego te żyrafy , bo Polunia ostatnio wzięła ją z kosza wiklinowego(tam je przetrzymuje ;-)) i  Zuzka to zobaczyła i ona mówi też taką chcę( jejku ona teraz cały czas tak, ja też to chce ;-)).  Obiecałam jej, że jak do  przedszkola po nią pojadę to taką samą jej zrobię. Niestety to nie jest takie hop siup uszyć  żyrafkę ;-), więc wzięłam tą a następny dzień Pola dostała nowo zrobioną(ona jest jeszcze w tym wieku, że jej wszystko jedno;-) no chyba, że siostra od niej chce to  wtedy walczy i kręci głową i mówi nie nie ;-)).

Tak więc moje foto wyzwanie żyrafy w grochy :








20 komentarzy:

  1. Ach, jakie piękne bliźniaczki :)
    Od razu wyobraziłam sobie Polcie mówiąca 'nie, nie', moja Misia ostatnio uroczo nauczyła się odmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie. No bajecznie to wygląda kręci głową i mówi nie nie ;-)

      Usuń
  2. Żyrafki to moje faworytki w tym konkursie! Ach te kobietki :) Takie małe, a już wiedzą, czego chcą :D i nie ma zmiłuj :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :-), e tam moje żyrafki. Twoje parasolki są super :-)

      Usuń
  3. Ale ładne! Każdy by powiedział "też to chce" ;)
    U nas jeszcze trochę do etapu "daj' i "chcę" i 'nieee!"... :)

    A co powiecie na konkurs u nas? http://mamanakaruzeli.blogspot.com/2014/02/konkurs-dla-kreatywnych.html

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Pati jeszcze troszkę do daj to, ale nim się obejrzysz, a już będzie siedziała, raczkowała, chodziła i mówiła ;-). A no ba z chęcią udział wezmę jeśli dam radę. Pozdrawiam

      Usuń
  4. No bo grochy są cudne;))Ostatnio szukałam materiału w grochy,ale niestety Irlandia to kraj w którym wybór jest mega ograniczony;(Cieszę się,że natrafiłam na Twoje cudne żyrafki i nacieszę oczy grochami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki dzięki :-). Powiem Ci, że w Pl coraz więcej takich materiałów :-), ale swoje kosztują.

      Usuń
  5. Jestem tu pierwszy raz ale myślę, że zostanę na dłużej bo bardzo mi się podoba, Twoje prace są genialne, kolorowe, dopracowane, super. Zapraszam do siebie. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się i bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa. Pozdrawiam i już zaglądam do Ciebie.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :-) urosłam o kilka cm :-) taka dumna z nich jestem.

      Usuń
  7. Urocze, świetny materiał ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.