niedziela, 9 lutego 2014

torba

                                        Nie kupuj kota w worku ;-) lecz może
                                   sowę albo laleczkę i nie w worku, a w torbie :-).
               W piątek wieczorkiem dostałam eska. Czy mam może  gotowe sowy w domu? (ale ani jednej nie miałam). Odpisałam, że to nie problem jaka ma być to postaram się szybko zrobić :-) i udało się wspólnie ustalić kolory. Sowa uszyta,  stała tak i stała i czekała na odbiór. Patrzyłam na nią i oczywiście przypomniałam sobie w co ja ją zapakuje? Jak zwykle torebki brak , a do sklepu czasu nie ma jechać. I wtedy sobie pomyślałam,  a może by tak torba z materiału? Zrobię kokardkę taką jak ma sowa :-) i będzie komplecik. No to szybko pobiegłam do maszyny, wykroiłam co trzeba i zszyłam :-), a  efekt hmm byłam jestem bardzo zadowolona. Z niecierpliwością czekałam na wieści. Późnym popołudniem dostałam wiadomość, że sowa i torebka tak się spodobały Romie, że od razu na spacerek poszła :-). A laleczka dla Julci ( przekazałam razem z sową) została położona w łóżeczku i  Julcia z uśmiechem na twarzy mówi,  że ciocia jej kupiła ach te małe Misie one wszystko wiedzą :-).

  A teraz efekty mojej pracy .
  Tak sobie myślę, że można ja pozniej wykorzystać na zakupy - być ECO :-).






                                                                 sowa robi - a kuku ;-)




                                                        A zapakowana wyglądała tak :-)



Dla lali uszyłam mniejszą wersję :-) i chyba była bardzo zadowolona, że może się w niej schować :-).






     

                                                          I jak  myślicie dobry pomysł?

6 komentarzy:

  1. :-) tak właśnie było z tym moim sms-kiem. Mało czasu na realizacje a Ty jak zawsze stanęłaś na wysokości zadania:-) dziewczyny bardzo zadowolone, sowa cały czas w rekach Romy :-) dzisiaj jak się zegnala mówi ciociu jeszcze raz bardzo dziękuje za sówke, bardzo ja kocham ehhh. A ja dziękuje Tobie Kochana (M...):-) a torby są rewelacyjne i jak zawsze czymś mnie zaskoczyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne komplety, wykonane perfekcyjnie od A do Z :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra zestaw! Sówka dla dzieciaczka, torba dla mamusi - jedno i drugie szczęśliwe:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie i mama i dziecko szczęśliwe :-). dzięki

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.