niedziela, 23 lutego 2014

poduchy

To zamówienie zaczęło się niewinnie ;-). Sąsiadka jakiś czas temu mówi zapytała czy nie zrobię dwóch poduszek patchworkowych? Oczywiście się zgodziłam zapytałam jakie kolory, powiedziała, że nie wie. Tak więc czekałam na informacje odnośnie koloru. Jak już ustaliłyśmy jak poduchy mają wyglądać ;-) dowiedziałam się, że ma być ich cztery a nie dwie  i każda inna. Zabrałam się do pracy. Jak skończyłam poduchy to powstał pomysł zapakowania ich do toreb ;-) i się  zaczęło wymyślanie aplikacji, ostatecznie stanęło na ptaszku. Wymyśliłam sobie, że każdy ptaszek będzie kolorystycznie i pasował do poduchy. I zaczęło się wycinanie, naszywanie i dopasowywanie wszystkiego. Z efektu końcowego byłam bardzo zadowolona. I dziewczynki do których poduchy powędrowały też :-).
 Jedynie ze zdjęć nie jestem zadowolona, bo chciałam poduchy w dzień z fotografować, ale wyszło inaczej, musiałam na szybko wieczorem robić.  Mam nadzieję, że kolorystyka będzie widoczna i cały urok.















I jeszcze na koniec poducha dla moich miłośniczek puzzli póki co powstała jedna, ale druga też musi się uszyć ;-) 







Dziś uszyłam dwa komplety pościeli ;-), ale to temat na najbliższy czas. Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny.



12 komentarzy:

  1. Świetne te ptaszki! Ostatnio myśle jak ozdobić torbę ekologiczną, którą chcę uszyć ;) a poduchy mimo złego światła widać, że super. I zapięcia pomysłowe w ostatniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy szczęśliwymi posiadaczkami poduch, toreb i sówki Maszkowej roboty, moje dziewczyny kochają wyroby Marzenki i ciągle chcą więcej, a kiedy zabierają te rzeczy do przedszkola powoduje to falę zamówień na kolejne sowy, kotki i inne stwory. Dziękujemy i już szykujemy kolejne zamówienie.
    Pozdrawiam, Ewa, Zuza i Emila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewuś. Bardzo się cieszę, że i dziewczynki są zadowolone :-). Ach jak to cieszy.

      Usuń
  3. Ale u Ciebie mięciutko ;) Chętnie się rozgoszczę ;) A po fioletowe bransoletki zapraszam na candy - można się zapisywać do 10 marca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam rozgość się :-). Z miłą chęcią się zapiszę, bo są cudne.

      Usuń
  4. Fajowskie te torby - myślałam o czymś takim, może spróbuję..? No i ta poducha-puzzel SZACUN! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno masz torbę eco z materiału w domu to nic trudnego uszyć ;-). Schodzi troszkę z wykrojem i z uszami ;-) jak robisz hurtowo. Dzięki wielkie

      Usuń
  5. torba swietna i ta puzlowa poducha bardzo mi sie podoba!

    zapraszam do mnie na konkursik:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.