piątek, 21 lutego 2014

gumki , spineczki, opaseczki

Przyszedł czas na nowe ozdoby do głowy :-). Przez jakiś czas związywałam im włosy zwykłymi gumkami, ale zwykła gumka to zwykła gumka. Wymyśliłam sobie kokardki , kwiatuszki  i  razem oprócz spineczek i opasek, zrobiłam dodatkowo gumki. Niestety wkleję tylko kilka zdjęć jak gumka prezentuje się na włosach,  Tego dnia tatuś wrócił wcześniej ;-) i było po zdjęciach. Ale myślę, że to co chciałam to udało mi się ująć ;-).











A tutaj reszta gadżetów których na głowę założyć się nie dało ;-) 

opaski 





gumki 






dziękuję za odwiedziny   pozdrawiam M

11 komentarzy:

  1. Bajeczne ozdoby :) Mojej Misi Fisi ostatnio ciężko cokolwiek z włosami zrobić, nie ma czasu na fryzurę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu mojej Poluni też ciężko coś we włosy przypiąć. Na szczęście Zuzka daje i odkąd jej porobiłam ozdoby to codziennie coś innego wymyśla :-)

      Usuń
  2. Ale śliczna modeleczka!!! Ozdoby oczywiście też piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mogę się doczekać kiedy mojej Emi wloski urosną na tyle, żeby mogła założyć te wszystkie piękne ozdoby od Cioci ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilę i się ciociu doczekasz :-)

      Usuń
  4. ozdoby super, ale modelka.... przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. ozboby śliczne a modelka WOW :) Zuzia super wygląda z tak zrobioną fryzurką.

    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziulka też ją taką lubię :-) i póki co cały czas warkocza robi, bo mamuśka kokardki do włosów zrobiła ;-).

      Usuń
  6. jakie ślicznoty tu spotykam !!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.