czwartek, 13 lutego 2014

DIY - serduszkowo

No tak jutro walentynki i ciągle gdzieś słyszę my nie obchodzimy. I tak sobie myślę, że w sumie my też jakoś się nie skupiamy na tym święcie miłości, choć zawsze jakieś serduszko tego dnia przewodzi :-). Przeważnie ręcznie zrobiona walentynka ;-), a jak nie walentynka  to ciasteczka w serduszka, albo kotlet w kształcie serca ;-). Raz nawet zrobiłam zupę pieczarkową i wycięłam z ziemniaków małe serduszka i wiecie to jest sto razy fajniejsze niż jakieś prezenty.

Tym razem wymyśliłam  serce na patyku. Uszyłam z dziewczynkowych bodziaków serca, przygotowałam patyczki od szaszłyków, sznurek  i tak to było :-) :

Wycięłam serduszka z materiału , zszyłam  na maszynie. Następnie wzięłam patyczek od szaszłyka i ostrzejszym końcem nabiłam  serduszko od dołu. Włóżyłam mniej więcej do połowy może troszkę dalej, żeby serduszko się trzymało prosto, a na koniec związałam sznureczkiem, może być też wstążeczka jak kto woli. Ja wybrałam sznurek pasuje do naszego mieszkania.














                                                       to teraz zostało je rozdać  :-)

10 komentarzy:

  1. Ale cudne, zarzućże jednym do Gdyni ;)
    Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat jedno mi zostało :-) to mogę zarzucić :-) tylko gdzie

      Usuń
  2. Jakie ładne bodziaki miały dziewczyny ;) Idealne kolorki na serduszka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no miały miały ;-), ale nie wszystkie to bodziaki :-). dzięki

      Usuń
  3. Świetny pomysł, walentynkowy akcent, ale nieprzelukrowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki, ale Twoje to są dopiero kapitalne :-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.