poniedziałek, 17 lutego 2014

ciąg dalszy toreb eco

   Witam po dłużej chwili
             tak mi się pomysł toreb eco spodobał ;-), że wpadłam w wir ich szycia ;-). 
          Postanowiłam przenieść żyrafki i ptaszki na płótno wydaje mi się, że wyszły ok,
         ciekawe co Wy o tym sądzicie ?


                                                       







W sobotę  w końcu laleczki trafiły do swoich toreb a następnie do małych rączek Roksanki i Laury :-).







Powiem szczerze, że nie spodziewałam się tego, że laleczki  wywołują taką  radość. 
Od razu zostały nazwane Roksanki to Anastazja, a Laury Gyllenmurkla ;-), bardzo oryginalna nazwa ;-).
A na koniec wieczorku spotkała mnie niespodzianka. Roksankna usnęła na swojej laleczce , a obok położyła laleczkę siostry :-) to są bardzo cudowne doświadczenia. 




3 komentarze:

  1. O, jaka urocza, zadowolona klientka :)
    Maszko, ja z tym serduszkiem żartowałam ;) Zostaw dla dziewczynek do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby wyszły świetnie i właściwie trudno wskazać jedną, jako główną faworytkę, bo każda ma swój urok...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.