poniedziałek, 27 stycznia 2014

za oknami zimno, za oknami mróz

Halo halo

dziś na termometrze -13 brrr . Na samą myśl robi się zimno, a ja sobie pomyślałam, skoro my chodzimy w swetrach (no dobra ja na bank chodzę ;-)) , to może by zadbać o dekoracje zimowe :-). Padło na świeczki :-), wykorzystałam do tego stary sweter. Generalnie mało się przy tym napracowałam, bo świeczkę włożyłam do rękawa odmierzyłam ile trzeba ciachnęłam i sweterek gotowy.  Zrobiłam dwie wersje ze sznureczkiem i ze wstążeczką, która wersja fajniejsza? Wybierzcie sami









11 komentarzy:

  1. wszystkie mi się podobaja :)) fajnie wygladaja :))
    dziękuję za odwiedzinki :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dziękuję :-) za wszystko. pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękne:-) ach te Twoje pomysły...:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowe wdzianka! Przy takich temperaturach widok każdej formy ogrzewacza-pomaga!zwłaszcza tak fikuśnej!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziuchny pomysł! Cieplutkie te Twoje świeczki :D
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja uwielbiam twoje wszystkie prace a pomysł żeby "ubrac"świeczki boski:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne, taki prosty, ale jak efektowny pomysł! Uwielbiam takie prace :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.