poniedziałek, 13 stycznia 2014

organizer

Ostatnio przeglądałam książkę "Robimy na drutach"  bo chciałam koniecznie zrobić coś na drutach dla moich dziewczynek, skończyło się na przeglądaniu, bo  wieczorami mój mózg nie przetwarza zbyt dobrze informacji ;-) i cały czas mi się  coś plątało . W każdym razie w  książce zobaczyłam takie coś jak organizer- pokrowiec  na druty i tak sobie myślę rewelacja, może uszyję. Na myśleniu się skończyło no przecież jeśli nie używam drutów to po co mi pokrowiec. Jakoś po tym byłam u koleżanki i zobaczyłam fajne coś na kredki .Wróciłam do domu i  wymyśliłam, że zrobię takie coś pędzelki( których wiecznie szukam w kosmetyczce) i inne gadżety do poprawiania urody ;-), a dla małych rączek , segregator  na kredki.. Teraz już kredki w pudełeczku  łamać się nie będą , a w razie czego można je zabrać ze sobą. I dziecku w gościach już nudzić się nie będzie :-).
























8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Głowa to by była jakby sama to wymyśliła.

      Usuń
  2. Super są takie organizery , bardzo mi się podobają.. ale jeszcze takiego nie mam , no ale jak to się mówi - szewc bez butów chodzi..
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to trzeba się brać do pracy i taki sobie sprawić. Zdolne rączki masz do uszyjesz :-)

      Usuń
  3. chyba dzięki Tobie "odkurzę" w końcu moją maszynę bo aż żal jej nie używać. Tyle rzeczy można wczarować :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, a jeśli maszyna stoi w domu i się kurzy no tak nie może być. pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.