czwartek, 23 stycznia 2014

Nominacje

                                     Nie wiem od czego zacząć i co napisać
         a mianowicie kilka dni temu mój blog został wyróżniony przez DominiDom.
Jestem bardzo miło zaskoczona, bo nie sądziłam, że ktoś mnie czyta a tu takie niespodzianki.
             Dziękuję Domi i niezmiernie się cieszę, że jest ktoś kto docenia moje robótki.


Przepraszam, że tak długo nic nie napisałam, ale natłok obowiązków mnie pokonał i dopiero znalazłam dziś kilka chwil, żeby podziękować. 


                                                                 
                                                                   A co to za nogroda

                                                         „Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”


Kilka pytania do mnie :

1.Twój top kolor na 2014r?
  szary i wszystkie jego odmiany :-)
2.Ulubiony film/ sztuka teatralna...
    jest ich kilka, a że ja romantyczna to stawiam na Ps. I LOve You
3. Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
    a czemu jedna ;-) Zuzia, Pola i Marcin.
4. Mój wymarzony dom...
    pełen miłości, zrozumienia,ciepła i szacunku.
5. Najlepsza książka przeczytana w 2013r.? 
   wstyd się przyznać, że kilku chwil dla siebie nie znalazłam i generalnie poradniki dla dzieciów ;-)
6. Najbardziej nielubiana czynność domowa...
  opróżnianie zmywarki
7. Ulubiona potrawa...
    chyba łatwiej byłoby napisać czego nie lubię....cóż obstawiam lody w każdej ilości ;-)
8. Co nowego chciałabyś się nauczyć? 
  Obsługiwać program do sklecenia filmiku o moich dziewczynkach.
9. Co najczęściej wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
  moje dziewczyny o poranku jak wołają mama mama :-) ach 
10. Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić?
   Empire State Building
11. Jak Ci minął dzisiejszy dzień?
   mija, ale zaczął się cudownie, bo wstaliśmy po 7:00 ;-)



                                             A teraz moje nominacje
 Od razu przepraszam, że nominuje tylko kilka blogów, ale świeżak jestem . Blogi które naminuję mają już swoich wiernych fanów i są bardzo lubiane mam nadzieję, że nikt nie będzie miał nic przeciwko. Musiałam dać Wam nominację za Waszą twórczość, zdolności i za to że inspirujecie mnie każdego dnia


1. Addicted to Craft -   http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/
2. Sviloprejka-  http://projekt-sviloprejka.blogspot.com/
3. Digusiowe manatki -  http://digusiowemanatki.blogspot.com
4. Robie w domu -  http://robiewdomu.blogspot.com/
5. Decoupa(ja)ge -  http://decoupajage.blogspot.com/
6. Boginie przy maszynie -  http://boginieprzymaszynie.blogspot.com/ 


A tu zestaw pytań :

  1. Najważniejsza rzecz dla Ciebie?
  2. Jeśli pies to mały czy duży?
  3. Kto Cię inspiruje?
  4. Jakie przekąski  słone czy słodkie.
  5. Auto czy rower?
  6. Ciastko z kremem czy bez?
  7. Film w zaciszu domowym czy kino?
  8. Herbata zielona czy czarna?
  9. Ubranie  oficjalne czy na sportowo?
  10.  Do której lubisz spać rano? A o której wstajesz ;-)?
  11.  A gdzie chciałabyś spędzić wakacje?

 Ostatnie dni minęły mi bardzo pracowicie więc codziennie posta załączę ;-)




8 komentarzy:

  1. Kochana, dziękuję Ci bardzo za nominację :) Sama zamierzałam Cię nominować, bo mam jedną zaległą od moje lata 30. Ostatnio z niczym się nie wyrabiam :(
    Ale pamiętać będę i na pewno nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak i ja ;-), baw się dobrze :-)

      Usuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie. Bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.