poniedziałek, 6 stycznia 2014

No i jest już 2014...kolejny rok się zaczął i mam nadzieję, że ten rok mnie zaskoczy jak pogoda za oknem.
Praca wre i dopiero znalazłam chwile, a może chwileczkę, żeby zrobić wpis :-).

I dziś pokażę Wam łóżeczko jakie zrobiłam  dla mojej małej mamusi ;-), przepraszam, tatuś je zrobił dla Zuzki rok temu, ja tylko dodałam dodatki. Wydaje mi się, że wyszło dobrze, ale mina Zuzki powiedziała, że jest idealne :-). Uwielbiam jej  uśmiech i radość na twarzy jak coś nowego zrobię :-). I zdradzę, że zawsze testuję na Poluni jak uszyję jakiegoś zwierzaka poduszaka i pytam co to za zwierzę :-) i na szczęście mi mówi :-).

A teraz łóżeczko i nowa pościel , falbanki a nawet organizer na łóżeczko. Pomyślałam sobie a dlaczego lala nie może spać w ładnej pościeli :-)




 A w łóżeczku zamieszkała nowa lala. Zuzka dostała ją od cioci Martusi i od tamtej pory się nią opiekuje i są prawie nierozłączalne.









                                                        A tutaj organizer na łóżeczko




I jak  wyszło ?

6 komentarzy:

  1. Wyszło jak zawsze cudownie:-) ciesze się ze lala ma taka wspaniala opiekunke;-) buziaczki od cioci Marty:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! I moje ulubione fiolety;) pozdrawiamy - Aga&Nati

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zachwycona wszystkim co robisz a zdjęcia z przygotowań świątecznych - piękne :) Świetne pomysły na zapakowanie prezentów, piękne ręcznie robione bombki i uszyte przez ciebie ozdoby na choinkę. I teraz łóżeczko dla lali - chyba z powrotem chcę być małą dziewczynką :) pozdrawiamy serdecznie Magda z 6 i mały Jaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.