piątek, 17 stycznia 2014

jeden, dwa, trzy

    Tak sobie myślę, że prawie każdy wie co to  puzzle piankowe  na podłogę, literki, cyferki , kształty, fajna rzecz, bo dziecko ćwiczy rączki i pamięć.  W zimie są jak najbardziej przydatne, bo ciepło jest jak się na podłodze siedzi, ale w lecie leżą i się kurzą, bo świeże powietrze wygrywa z jakąkolwiek zabawką. I tak siedziałam i myślałam coby tu w zamian zrobić, żeby były cyferki, a nie zajmowały dużo miejsca. I wymyśliłam, że zrobię cyferki z  polarów( akurat miałam kilka ścinków) . I to był strzał w 10, rozkładałam wszystkie na stoliku i pytałam się która cyferka to 2, 4, 5 itd. Fajnie się bawiłyśmy, bo było kolorowo i milutko w paluszki. Jednak polar się troszkę zmechacił i niedawno wpadłam na to a może by filcu użyć ;-). I wyszły znakomicie, są sztywne i miłe w dotyku. Myślę, że filc będzie bardzo wytrzymały i nam posłuży, bo dodatkowo zrobiłam  znaki plus i minus i jak przyjdzie czas na naukę dodawania i odejmowania będzie jak znalazł :-).







                                          dodawanie


                                          odejmowanie




                                 
                                               dzielenie


a wszystkie cyferki zapakowane w materiałowy woreczek, żeby się nie pogubiły.


zapomniałam zrobić zdjęcie z mnożenia ;-), ale można sobie to wyobrazić, wystarczy obrócić znak dodawania ;-). Jutro wkleję fotkę :-)



5 komentarzy:

  1. Superowy pomysł z cyferkami ;) Ale dziś moja droga zapraszam Cię do siebie na małą niespodziankę/ nominację. Teraz Ty sobie trochę pogłówkuj - dobrej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Domi. I bardzo dziękuję za nominację :-), tego się nie spodziewałam wcale :-). Aaaaaaaa super

      Usuń
  2. świetny pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.