wtorek, 31 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach ............. a ja nadal nie mam czasu hmm zastanawiam się czy można go gdzieś dokupić? Wraz ze starym rokiem musiałam znaleźć chwilkę i wejść tutaj i złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne.


Życzę Wam aby Nowy rok 2014 był rokiem niesłychanych przygód,
aby spełniło się wszystko o czym każdy z Was marzy,
aby każdy  znalazł chwilę dla siebie i swoich myśli, 
a resztę chwil poświęcił najbliższym.
Bo nie ma nic piękniejszego jak uśmiech na twarzach, tych których kochamy.
Ja wierzę, że ten rok będzie niesamowity i tego Wam życzę.

                                                                                              Maszka







W kleję jeszcze zdjęcie psiaków dla moich dziewczyn do spania i przytulania. Psiaki poduszaki z dwoma nogami, z okiem uchem i noskiem z jednej strony ;-).






a tu na koniec portret mój :-) i naszej rodzinki rysowany rączkami 3 latki :-) oczywiście dla mnie to najpiękniejsze portrety na świecie 





4 komentarze:

  1. Jakie odjazdowe te psiaki :)) czyżby wzorowane na terierach szkockich (strasznie lubię tą rasę)? Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, by wiele uśmiechów było w okół i wena nie opuszczała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Marzenko, dużo dużo nowych pomysłów w Nowym Roku!! Połamania igły i poplątania nitki ;);)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.