niedziela, 15 grudnia 2013

pierniczki

Jak co roku przyszedł czas na pierniczki. Pieczemy je razem z dzieciakami, żeby miały frajdę i troszkę uczestniczyły w przygotowaniach do świąt :-). Troszkę się zagapiłam i ciasto chyba za długo w lodówce leżało, bo jak chciałam je rozwałkować to strasznie twarde było, ale na szczęście udało się cosik z ciasta upiec. Pierniczki upieczone i przygotowane do powieszenia na choinkę i do rozdania.

A tak to było 
duży wałek dla mamy , a mały dla Zuzy :-), Polunia niestety troszkę za mała, ale napewno w przyszłym roku będzie pomagać.

- wycinamy z ciasta gwiazdki


- musimy pamiętać, żeby zrobić dziurki, aby móc zawiesić pierniczki





                                                       - pierniczki studzą się








- a na koniec sznureczek, wstążeczka wedle życzenia robimy zawieszkę i przewlekamy przez dziurkę




 - jak już zawieszka jest pakujemy w folię i dodajemy wstążeczkę i możemy obdarować kogoś bliskiego :-)



- a reszta czeka na zapakowanie i powieszenie na choinkę :-)



     a na choince wyglądają o tak



zdjęcia niestety nie są najlepsze, bo chciałam dziś zdjęcia zamieścić i robiłam z biegu i to telefonem :-(.

Jutro ciąg dalszy świątecznych przygotowań. 

2 komentarze:

  1. Fajne pierniczki :) Ja też miałam je w planach, ale jakoś czasu nie starczyło ... może za rok ;) Ale za to zrobiłam łańcuch na choinke z kolorowego papieru, oczywiście z małym pomocnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak wspólna praca :-). My też robiłyśmy łańcuch z papieru.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.