czwartek, 19 grudnia 2013

ozdoby

Tak jak obiecałam dziś przedstawiam moje ozdoby świąteczne( z lekkim poślizgiem), ale mam tylko dwie ręce, które nie zawsze robią wszystko tak szybko jakbym chciała ;-).
W tym roku zrobiłam pojemniczek na cukierki - filcowe choinki (aż żałuję, że zeszło mi tak długo, bo z miłą chęcią wzięłabym udział w konkursie Addicted to craft). . Jak Polunia spała to Zuzka  pomagała mi  pakować cukierki do choinek. Zapraszam do oglądniecia i oczywiście do komentarza również :-)


                                 - pojemniczki się otwierają


 - choinki robiłam pierwszy raz więc idealne nie są  i troszkę się różnią , a w jednej można wkładać cukierki górą :-)




Czas na świeczki. Co zrobić, żeby zwykła świeczka stała się świąteczna? Dodać gwiazdkę, choinkę z filcu  troszkę sznurka i wstążeczkę i już jest.



 -  a jak nie masz pomysłu na prezent? Zapakuj święczkę w folię dodaj wstążeczkę i karteczkę i już jest :-)
 Ciekawa jestem jak się podoba Wam ten pomysł



A teraz bombki ze wstążeczki w tym roku zrobiłam tylko trzy.  Zobaczyłam u sąsiadki, że wzór jest z boku i takie też starałam się zrobić :-) i czy wyszły? Nawet jestem zadowolona - oceńcie sami

- ta wersja jest do postawienia 

                                        - tak prezentuje się powieszona


                          -  a tutaj wersja  bombka karczoch  do powieszenia






4 komentarze:

  1. Wow, widać sporo pracy i serca włożonego w te ozdoby. A bombki zaskoczyły mnie niesamowicie, są świetne! Jednak pozwolę sobie ciut "zgapić" pomysł na ozdabianie świec, mam ich trochę i takie łyse stoją ;) A u Ciebie prosto ale gustownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i czekam na Twoje świece :-)

      Usuń
  2. Jak zwykle ślicznie :) Najbardziej podobają mi się świeczki, niby zwykłe świeczki a odrazu nabrały świątecznego charakteru. Bombki co prawda nie w moim guście, ale wyglądają perfekcyjnie i robią wrażenie. Choineczki są bardzo pomysłowe, no i widać, że Zuzi przypadły do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.