piątek, 13 grudnia 2013

Dziś piątek trzynastego podobno pechowy dzień.
Czy też tak uważacie? Ciekawa jestem ile osób tak myśli a ile wierzy w przesądy? Ja nawet jakbym chciała uwierzyć to nie mam na to czasu, przeważnie myślę, że jest wtorek , a okazuje się że czwartek i nie raz już zapomniałam o ważnym wydarzeniu :-(.
Dziś akurat wiem jaka data ;-), bo chciałam wpis do bloga zrobić i stąd te rozmyślenia o przesądach ;-).

Moje żyrafki, a bynajmniej większa ich część, bo kolejne staram się tworzyć.






















8 komentarzy:

  1. Po prostu śliczne! I jeszcze taka ilość, jestem pod wrażeniem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. co jedna to ładniejsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję :-) bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne są te Twoje żyrafki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szósteczka jest cudna! Idealnie trafiona w mój gust i pomimo tego, że wszystkie żyrafafafy są ładne to nie ma drugiej tak pięknej jak ta :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.