piątek, 22 listopada 2013

Witam,

nie było mnie tu bardzo długo, ale dosłownie nie mam kiedy zasiąść do komputera. Doba jest za krótka. Jakby tak dało zatrzymać się czas choć na chwilę, to może udało by mi się zdążyć ze wszystkim.
Ciągle się z czymś śpieszę, ale inaczej się nie da. Bo pomysłów mam  wiele i nadzieję, że uda mi się je zrealizować, a przede wszystkim pokazać.



Tym razem będą literki na ścianę







 zapakowane do  woreczka ;-)


 \

                                   


                                   















Kolejne literki uszyte...Efekt oceńcie sami mi się podobają i mam nadzieję, że Lence też się spodobają :-)






7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-). Oj tak tak. Już pomału szykuję prezenciki dla maluszków które mają na świat przyjść :-)

      Usuń
  2. O są i nasze Julkowe literki. Cudne dziękujemy:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, zawsze podobały mi się te literki. Mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.