poniedziałek, 28 października 2013

witam

gdyby doba miała 48h to może miałabym chwilę, aby umieścić tu wszystko co robię. Pomysłów mam mnóstwo, jednak czas za szybko ucieka, a nigdzie dokupić się go nie da. Nie zdążę już dziś zamieścić tych wszystkich rzeczy dlatego wklejam na szybko poduchy. Uszyłam  je dla Zuzy, bo jak czytamy bajki jest strasznie niewygodnie na małych poduchach. Mam nadzieję, że trzy starczą, a  że skończyłam wieczorem, to dopiero jutro zobaczę jak się prezentują  na łóżeczku .

a oto one




Obawiam się, że będę musiała uszyć jeszcze jedną, bo zielona kolorystycznie do tych dwóch nie pasuje.

 
                               
                                  Te dwie poduchy razem wyglądają zdecydowanie lepiej.




A na koniec  ptaszek . Dużo ptaków zrobiłam zanim efekt końcowy wywołał  uśmiech na mojej twarzy


choć teraz tak patrzę na zdjęcie i obawiam się, że ptaszek ma za długie nogi. Czekam na komentarze...






3 komentarze:

  1. Nóżki złe nie są, z reguły tego typu ptaszki widuję bez nóżek...ale jakby się tak zastanowić to ptaszki mają raczej krótkie, małe szpony.
    Masz ogromny talent. Z wyczuciem wszytko dopasowujesz, tworząc urocze dodatki. Będę obserwowała Twojego bloga z ogromną chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak Ci dziękować za tyle miłych słów. Ja Twój też dodaję :-), No tak kolejne ptaszki zrobię z krótkimi nóżkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, naprawdę :) Od dawna oglądam blogi różnego rodzaju, ale kiedyś nie komentowałam prawie wcale...dopóki moja mama nie założyła bloga i zdałam sobie wtedy sprawę z tego, że osobie, która coś tworzy potrzebne są słowne/pisemne zachwyty. Nie wystarczy, że ponapawam się widokiem czyichś prac, zachwycę się w duchu i podziwię w myślach skoro autor nie będzie miał świadomości tego jakie emocje wywołują jego dzieła co może przyczynić się do braku motywacji. A tworzysz naprawdę piękne rzeczy, cukiereczki i mam nadzieję, że będę mogła podziwiać rozwój Twojej, wesołej twórczości :)

      A widziałam, że przybył mi obserwator, dziękuję, dziękuję :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.