poniedziałek, 28 października 2013

Dzień dobry

pobudka 6:00 mamy to w standardzie odkąd nasze dziewczyny zaczęły przesypiać całe noce. Ja już zdążyłam się przyzwyczaić i jakby nie było bardzo się cieszę, że ich zegar jest nastawiony na tą godzinę, bo zbieramy się bez pośpiechu. I dzięki temu byłam wstanie zrobić na szybko zdjęcia poduch na łóżeczku Zuzy.


Myślę, że pasują idealnie ....  Muszę kończyć, ale później jeszcze wkleję kilka zdjęć.

cd.

Wołam z  łazienki, Zuza chodź do mnie, bo musimy włoski uczesać, a Zuza mamo zaraz, zniecierpliwiona idę do pokoju i to co zobaczyłam rozmiękczyło moje serducho.
I słyszę mamuś za chwilę, usypiam chomiczka...

  moje kochane dziecko ułożyło chomika  na swojej podusi sowie i czytało martynkę do snu  ehh  rozczulają   takie chwile



5 komentarzy:

  1. O hoho. Nowe fajne miejsce w sieci. A jak tu się dodać do obserwowanych, żeby pamiętać, że warto wracać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co. Nie wiem jak się dodać do obserwowanych, bo to Twoje okienko google+followers jest chyba nieaktywne. Ale może ja czegoś nie kumam. Nie chce Cię w błąd wprowadzać.

      Usuń
    2. Asiu dzięki Tobie chyba się już udało :-). pozdrawiam

      Usuń
  2. Och, jak uroczo. Dzieci są niesamowite, potrafią człowieka zdenerwować, zasmucić, by za kilka sekund zmiękczyć serce, wywołać łzy wzruszenia i ogromny uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i za każde słowo Twe.